הדפסת הגדה לפסח – טיפים ופרטים חשובים

בעיני רבים, החגים הם התקופה המושלמת לבילויים משפחתיים. לא מעט ישראלים מחכים בשקיקה לתקופת החגים בתחילת השנה (ראש השנה, יום כיפור וסוכות) ולחג הפסח המגיע כמעט באמצע השנה, כדי לקחת פסק זמן משגרת החיים השוחקת.


לכל משפחה יש את ליל הסדר המיוחד שלה, עם המנהגים וההרגלים המשפחתיים הייחודים רק לה. מעבר למאכלים האהובים, סידור השולחן הארוך, הקינוחים הטעמים ובני המשפחה היקרים- בפסח יש גם את ההגדה איתה כל משפחה בישראל פותחת את ליל הסדר.


אחד הטרנדים אשר תופסים תאוצה בשנים האחרונות הוא טרנד עיצוב ההגדות, זאת בדומה לפריטים אחרים בעיצוב אישי כמו אלבומים, כוסות, כריות, מחברות ועוד. הדפסת הגדה של פסח עם 'מיתוג אישי' (צבעים אהובים, תמונות משפחתיות..) היא למעשה מתנה לחג אשר תשמח כל אדם.


יתרונות הדפסת הגדות לפסח

הגדה ממותגת לפסח הפכה לאחת המתנות הפופולאריות ביותר לחג למשפחה \ לעובדים \ לחברים. אלו היתרונות המרכזיים למיתוג הגדות לפסח:

  1. חיבור אישי - עיצוב שער ההגדה עם תמונה אישית \ משפחתית בצבעים האהובים על כל אחד יוצרת חיבור אישי לחג. נוסח ההגדה הוא גנרי ומשתנה רק לפי נוסח מזרחי\ אשכנזי, אך עיצוב ההגדה יכול ליצור ייחודיות והבחנה בין הגדה אחת לאחרת.
  2. מתנה לחג - במקום ללכת לקניון ו'לשבור את הראש' על המתנה המתאימה ביותר לכל אחד מבני המשפחה, ניתן לעצב לכל אחד הגדה מפוארת לפסח עם הצבעים האהובים, התחביבים, תמונות שלו וברכה אישית לחג. זאת יכולה להיות מתנה מצוינת גם לחברות אשר מחפשות איזו מתנה להעניק ללקוחות ו\או לעובדים שלהם. הגדה ממותגת עם לוגו החברה וברכה אישית מהמנכ"ל יכולה לתת מענה נהדר ולהוות כלי פרסומי לכל דבר.
  3. שייכות ולכידות משפחתית - הגדות משפחתיות לפסח יוצרות ייחודיות משפחתית ומאחדות את בני המשפחה סביבן. כל אחד מקבל הגדה אישית מלאה בזיכרונות משפחתיים אשר ילוו אותו קדימה.


הגדות לפסח – איך עושים זאת?

ניתן ללכת לאיבוד בקלות מהסתכלות ראשונית על המגוון הגדול של המתודות העיצוביות האפשריות לעיצוב ההגדה. אלו הם הפרטים החשובים אליהם מומלץ לשים לב לפני ההדפסה:

  • פלטת צבעים - בחירה בצבע אחד יכולה להיות מעט משעממת ולכן, שימוש בפלטת צבעים אהובה מוסיפה עניין וייחודיות (צבעי כחול, צבעי פסטל...).
  • הוספת תמונות אישיות \ משפחתיות - כל פריט בעיצוב אישי הופך למיוחד יותר עם משולבות בו תמונות אישיות ומשפחתיות של כל אחד.
  • גודל ההגדה - לכל גיל מתאימה הגדה בגודל אחר כך למשל, הגדות לילדים לא יכולות להיות גדולות מידי, זאת בניגוד להגדות למבוגרים.
  • סוג וגודל הכתב – הגדות עם הרבה מלל קטן מתאימות בעיקר לקהל מבוגר והגדות עם כיתוב גדול בשילוב תמונות \ דמויות מצוירות כחלק מהסיפור יהיו אידיאליות לילדים.
  • סגנון הכריכה - הדבר הראשון שרואים בהגדה הוא הכריכה שלה (עובי, צבע, כיתוב..). מסיבה זו, הכריכה היא אחד הדברים המשפיעים על הצורה בה יסתכלו על ההגדה כך למשל, כריכה עבה מעוטרת בזהב משדרת יוקרה וכריכה דקה עם הרבה צבעים משדרת משהו ילדותי.


הגדה של פסח הזמנה, עיצוב והדפסה - דפוס הנביאים

בכל הקשור ב'מיתוג' החג המשפחתי תשומת לב לפרטים הקטנים היא קריטית החל מבחירת המאכלים ועד לנראות השולחן ובחירת ההגדות. עיצוב אישי של ההגדה לכל אחד מהאורחים שלכם ירגש וייתן משמעות נוספת ואישית לחג. בסכום לא משמעותי תוכלו גם להעניק מתנת חג מקסימה ומרגשת ליקיריכם.


אנו בדפוס הנביאים מתמחים כבר למעלה מ-40 שנה בעיצוב והדפסה של מגוון מוצרים. אצלנו תוכלו לעצב ולהדפיס כרטיסי ברכה, הזמנות לאירועים, קלפים, פליירים, מגנטים וכן הלאה.


בית הדפוס שלנו, מעניק שירותי הדפסה ללקוחות עסקיים כמו ללקוחות פרטיים כולל מתן שירותי עיצוב מקצועיים. אנו מאמינים בהענקת מעטפת מלאה הכוללת עיצוב, ייצור, שירות, הדפסה ושילוח ברמה הגבוהה ביותר.


באתר תוכלו לקבל מצוות המומחים שלנו הצעת מחיר רלוונטית לצרכים שלכם או תוכלו לעצב בעצמכם את הפריט להדפסה באמצעות שימוש במגוון הדוגמאות שהכנו לכם.


לקבלת פרטים נוספים על עיצוב והדפסה של הגדה מעוצבת ואיכותית לפסח, הינכם מוזמנים ליצור עימנו קשר באתר או בטלפון 02-6236388.