אירוע הבת מצווה הוא אירוע מרגש מאוד הן עבור הילדה ההופכת לנערה והן עבור הוריה הגאים והמאושרים. מסיבת בת המצווה היא אירוע חשוב ויש להתכונן אליו מספר שבועות מראש. (או אפילו חודשים). חלק חשוב בהכנות לאירוע כולל גם עיצוב הזמנה לבת מצווה שמרמז על אופי האירוע והמסיבה.

 

הדפסת הזמנות לבת מצווה – איך עושים את זה נכון?

 

אחד האתגרים החשובים בהכנות לבת מצווה, היא הכנת הזמנות לבת מצווה – זה המקום בו אתם מעבירים את האינפורמציה החשובה לאורחים - הזמנה לבת מצווה נוסח: שם הילדה החוגגת את בת המצווה, תאריך האירוע, זמן המסיבה וכמובן גם מיקום האירוע. 

 

הזמנות לבת מצווה מעוצבות

 

דפוס הנביאים פיתח מערכת ייחודית, בה אתם יכולים לעצב בעצמכם בקלות ובפשטות את ההזמנה לבת המצווה במספר צעדים:



  • גודל הזמנה לבת מצווה – אתם קובעים איזה גודל הזמנה אתם רוצים – ניתן לבחור מבין שלושה גדלים סטנדרטיים (10X15, 12X18, 10X20). 
  • רקע להזמנה לבת מצווה – ניתן לבחור את הרקע המתאים לאופי הבת מצווה מבין עשרות דוגמאות ורקעים.
  • הזמנה לבת מצווה טקסט – לאחר שבחרתם את הגודל והרקע של ההזמנה, כל מה שנותר הוא להשלים את נוסח הזמנה לבת מצווה, וזאת בהתאם לשם הילדה, התאריך, מיקום האירוע ופרטים נוספים שאותם תרצו להוסיף.
  • כמות ההזמנות – אתם בוחרים את מספר ההזמנות שאתם רוצים להדפיס, לפי כמות המוזמנים לאירוע. (כדאי להזמין קצת יותר ממספר המוזמנים על מנת שיישארו לכם הזמנות בת מצווה כזיכרון מתוק מהאירוע, או במקרה ואתם רוצים להזמין אורחים נוספים ברגע האחרון).
  • תוספות מיוחדות – ניתן לשדרג את ההזמנות עם תוספות מיוחדות כגון: הדפסה דו צדדית, הוספת למינציה מט/מבריק, תוספת של נייר פנינה/טקסטורה ועיגול הפינות. 
  • תשלום – אפשר לבצע את התשלום אונליין באמצעות כרטיס אשראי, או לשלוח את העיצוב הסופי לסטודיו ולשלם בשיחה עם נציג שירות בטלפון.

 

הזמנות לבת מצווה מעוצבות - האם אפשר לשלוח גם קובץ?

 

בהחלט, אפשר לשלוח גם קובץ שאתם הכנתם. כל מה שצריך זה להעלות את הקובץ ולמלא בטופס את הכמות שאתם רוצים ואם יש לכם הערות מיוחדות.

 

הזמנות בת מצווה - מהו סוג הנייר שאתם משתמשים?

 

ההזמנות מודפסות על נייר כרומו 300 גרם

 

האם אתם גם יכולים לבצע עיצוב אישי?

 

צוות הסטודיו שלנו ישמח לעצב עבורכם הזמנה מקורית, ייחודית ואישית.

דפוס הנביאים הוא בית דפוס מקצועי ואמין עם למעלה מ-40 שנות ניסיון בתחום, דפוס הנביאים מתמחה בהפקות דפוס איכותיות ברמה הגבוהה ביותר ומתחייב לשירות ולמחירים הטובים ביותר. השירות ללקוחות נמצא בראש סדר העדיפויות שלנו כל לקוח זוכה ליחס אישי ואדיב. הסטודיו שלנו מעניק שירותי עיצוב יצירתיים ומוקפדים עד לפרט האחרון.

 

אם ברצונכם לקבל אינפורמציה נוספת על הזמנות בת מצווה דוגמאות או עיצובים, אתם מוזמנים להתקשר עימנו בטלפון: 02-6236388, לכתוב לנו לכתובת אימייל: hanevim@gmail.com או צרו קשר כאן.