יומן בעיצוב אישי- להרגיש מיוחד כל השנה

זמן הוא אחד מהמשאבים היחידים בעולם שלא ניתן להשתמש בהם באופן חוזר- 'לא ניתן להחזיר את הזמן לאחור'. בעקבות כך, אחד התחומים הצוברים תאוצה בשנים האחרונות הוא תחום ניהול הזמן.


כל אדם, חברה או ארגון, שואפים לייעל את הזמן שלהם, כך שיוכלו להספיק את כל מה שהם שואפים לעשות. בסופו של דבר, ביממה יש 24 שעות וכאן נכנס לתוקף תפקידו של היומן האישי.


למרות ההתפתחות הטכנולוגית והמעבר לדיגיטל, עדיין ישנה חשיבות רבה ליומן פיזי, אשר ניתן לכתוב בו. זאת מכיוון, שאנשים רבים עדיין לא מצאו לו תחליף דיגיטלי ראוי.


אחת האוכלוסיות המשתמשות רבות ביומן הם תלמידי בית ספר, אשר בכל שנה מחכים לבחור יומן שבועי מעוצב וחדש. חלק מההתרגשות ביום הראשון ללימודים, מורכבת מכך  שכל תלמיד מגיע לכיתה עם יומן אישי שהוא בחר בעצמו.


כיום, את מקום היומן המעוצב החליף היומן האישי שכן, תלמידים רבים מגיעים לבית הספר עם יומן שבועי בעיצוב אישי משלהם.


למרות שמדובר ביומן פיזי ולא דיגיטלי, בזכות הטכנולוגיה ישנן חברות רבות המעצבות, מייצרות ומדפיסות יומן שנה בעיצוב אישי. יומן מעוצב אישית כולל התאמה לתחביבים ולתחומי העניין של האדם + שילוב של תמונות אישיות ומשפחתיות.


יומנים מעוצבים אינם מתאימים רק לשוק הפרטי אלא גם לשוק העסקי. חברות וארגונים יכולים לעצב ולהדפיס לעובדים שלהם 'יומן חברה', בעל שני תפקידים: יומן לניהול זמן וכלי פרסום לכל דבר.


יתרונות הדפסת יומן בעיצוב אישי

ליומן מעוצב ומוקפד יש יתרונות רבים מעבר לנראות. אלו העיקריים שבהם:

  1. תחושת שייכות - כאשר תלמיד משתמש ביומן עם תמונות מחייו האישיים ובהשארת התחביבים שלו, הוא מרגיש מחובר יותר. אותו הדבר קורה אצל עובד בחברה מסוימת המשתמש ביומן מעוצב בהשארת מקום עבודתו (כולל לוגו החברה, צבעים מרכזיים,ציון ימים מיוחדים הקשורים לפעילותה ועוד).
  2. ציון אירועים ומועדים חשובים - במהלך השנה כל אדם מציין ימים אישיים שאינם מודגשים ביומן שנתי רגיל. חלק מתהליך יצירת יומן אישי, כולל הדגשת תאריכים ומועדים חשובים עבור כל אחד כמו ימי הולדת של אנשים יקרים לליבו.
  3. הגדרת זהות - בתקופת בית הספר כמו במהלך החיים הבוגרים, כל אדם מחפש לדייק את זהותו ואישיותו. עיצוב יומן השם במרכז את תחומי העניין, הצבעים האהובים, ציון תאריכים אישיים וכן הלאה, מסייע להגדרת הזהות האישית.
  4. העלאת מוטיבציה - כמו בכל תחום בחיים, אנשים נמשכים ונהנים מדברים יפים. יומן שעוצב על פי ההגדרה האישית של כל אחד ליופי, יעלה את המוטיבציה לכתוב ולבצע את המשימות הכתובות בו.
  5. ייעול זמנים - רכישת יומן אינה מקדמת אם לא משתמשים בו באופן יום יומי. עיצוב של יומן לפי הסגנון האישי יכול לתרום לרצון להשתמש בו באופן תדיר.


דפוס הנביאים – עיצוב יומן אישי ואיכותי

עיצוב יומן אישי עם תמונות יכול לקדם את המשתמש בו באופן משמעותי בכל הקשור לניהול זמן ומעבר על משימות. בסכום לא גבוה, תוכלו להעניק מתנה מרגשת ליקיריכם או לעצב לעצמכם יומן בצבע האהוב עליכם ועם התמונות המשפחתיות שלכם.


דפוס הנביאים, הינו בית דפוס מקצועי וותיק עם ניסיון של למעלה מ-40 שנה בכל סוגי ההדפסות. בית הדפוס נותן שירות ללקוחות פרטיים ועסקיים ומתמחה במגוון הדפסות רחב מאוד כמו כרטיסי ביקור, לוחות שנה, קנבסים, הזמנות לאירועים, יומנים אישיים ועוד. בנוסף, הוא מציע שירותי עיצוב מקצועיים אשר יאפשרו לכם להמציא את עצמכם בכל פעם מחדש.


מתחילת הדרך, אנו דוגלים באיכות ללא פשרות החל מהשירות ועד לעיצוב ולאיכות ההדפסה שאנו מציעים ללקוחותינו. באתר שלנו תוכלו לקבל תוך דקות הצעות מחיר מצוות המומחים שלנו ו/או לעצב בעצמכם מוצרים להדפסה בעזרת מגוון הדוגמאות שהעלינו במיוחד עבורכם.


לקבלת פרטים נוספים על עיצוב והדפסה של יומן אישי, הינכם מוזמנים ליצור קשר עם הצוות המקצועי שלנו עוד היום באתר או במספר הטלפון 02-6236388.