הדפסת מדבקות קיר- אין גבול לדמיון

אחד התחומים המתפתחים ביותר בעשור האחרון הוא תחום עיצוב הבית. מקור השינויים נעוץ במהפכה התקשורתית וכיום, ניתן לומר שכמעט ולא קיימת מתודה עיצובית שנחשבת לבלתי אפשרית.


בעידן הנוכחי יש קהלים רבים החל ממשפחות עם ילדים עד לזוגות צעירים, אשר מעוניינים לבצע שינוי בבתיהם. אחד השינויים הקלים ביותר מהם מומלץ להתחיל הוא הדפסת מדבקות קיר.


מדבקות קיר בעיצוב אישי אינן נחלת השוק הפרטי בלבד אלא גם נחלתו של השוק העסקי. בעלי עסקים המעוניינים לשדרג את משרדם, להוסיף לו עניין ותוכן ולחזק את מיתוגו- מוזמנים להתחיל בעיצוב מדבקת לוגו לקיר.


כיצד מייצרים מדבקות קיר?

מדבקות קיר מהוות כיום את אחד מהפתרונות העיצוביים המובילים והקלים ביותר. על מנת לשדרג את חלל הבית ו\או המשרד, חשוב לדעת כי הכנת מדבקות קיר נעשית לרוב בליווי של אנשי מקצוע (מעצבים, בתי דפוס..). אלו שתי השיטות המרכזיות בהם משתמשים:

  • הדפסה בפורמט רחב – מדפסות בפורמט רחב משתייכות למכונות דיו סולבנטיות, למכונות אקו סולבנטיות ולמכונות דיו פיגמנטי. הדפסה עם דיו סולבנטיות יכולה להתאים לתנאי חוץ (גשם, שמש חזקה, רוחות ועוד), לעומת הדפסה עם דיו פיגמנטי אשר מתאימה יותר לחללים פנימיים.
  • הדפסת מדבקות קיר באמצעות שבלונה – הדפסה על מדבקות קיר עם שבלונה יכולה להתבצע גם באופן עצמאי, תוך שימוש בנייר ויניל. לנייר הויניל קיימים שני צדדים – צד עם צבע וצד חלק (מהחומר דונג'- WAX). כדי ליצור מדבקה מעוצבת, יש לקחת כלי רישום, לצייר את הדוגמא הרצויה על הצד החלק ולאחר מכן, לחתוך במדויק בהתאם לסימונים. חשוב לדעת שלא ניתן לצבוע או לשנות את צבע הנייר ולכן, יש להקדיש לכך מחשבה טרם הקניה.

הדפסת מדבקות קיר בעיצוב אישי VS צבע אחיד

בתקופה הנוכחית הסיכויים להיתקל בחדר ילדים ללא עיצוב או משרד ללא עיצוב ממותג הולכים ומתמעטים, בעיקר בשל העובדה שמדבקות הקיר מסייעות במיתוג וביצירת אופי ייחודי לחלל. אלו היתרונות הבולטים ביותר בבחירה במדבקות קיר על פני צבע אחיד:

  1. אין צורך באנשי מקצוע – כמובן שעל מנת להשלים הזמנת מדבקות קיר למשרד ולבית, יש ליצור קשר עם אנשי מקצוע, אך את מלאכת ההדבקה ניתן לבצע באופן עצמאי.
  2. ניתנות לשינוי – בניגוד לצבע שאותו קשה לקלף ולהוריד, הדפסה על מדבקות קיר הינה פשוטה בהרבה. ניתן לשנות ולהחליף אותן בהתאם לכל צורך כמו גדילת הילדים, מענה לתחביבים וכדומה.
  3. עבודה נקייה – תהליך ייצור מדבקות קיר והדבקתן מתבצע באופן נקי ומסודר ללא צורך בניקיון מעבר לאיסוף נייר ההדפסה. הדבקת מדבקות קיר מהווה יצירה פשוטה ונקייה באופן משמעותי ביחס לצביעת קיר בצבע.


איך מדפיסים מדבקות קיר?

כאמור לעיל, בשנים האחרונות המודעות לחשיבות עיצוב הפנים הולכת וגדלה, בעיקר בשל כך שעיצוב מותאם מעניק לחלל חיים חדשים ונופח ייחודי. מדבקות קיר מהוות את אחד מהאמצעים הפשוטים והמהירים ביותר להוספת אופי ולשדרוג החלל.


ניתן למצוא מדבקות קיר לפי הזמנה במגוון בתי דפוס, אשר מייצרים מנעד רחב מאוד של צורות, הדפסים וגדלים של מדבקות. חשוב מאוד לבחור בבית דפוס שיכול להעניק מעטפת מקצועית החל ממדבקות איכותיות ועד למשלוח מהיר.


דפוס הנביאים – מדבקות קיר בהתאמה אישית

דפוס הנביאים הוא בית דפוס הממוקם במרכז ירושלים, אשר פונה ללקוחות פרטיים ועסקיים. מלבד עיצוב מדבקות קיר, אנו מספקים מגוון עבודות דפוס איכותיות כדוגמת עיצוב והדפסת מגנטים, דפי לוגו, כרטיסי ביקור, עלונים, לוחות שנה, באנרים, שמשוניות ועוד שלל מוצרים.


האמונה שמנחה אותנו היא כי עיצוב מקצועי צריך להיעשות מכל הלב וללא התפשרות על אף שלב בתהליך ולכן, הקמנו גם מחלקת עיצוב עם מעצבים מהשורה הראשונה.


הצוותים המקצועיים והמנוסים שלנו בכל המחלקות נותנים ללקוחותינו את המענה האולטימטיבי לכל צרכיהם החל מעיצוב ועד להדפסה ושילוח. הינכם מוזמנים ליצור עימנו קשר עוד היום בטלפון 02 – 6236388 .