אחד הרגעים המרגשים ביותר בחייו של כל ילד יהודי הוא טקס בר המצווה, השלב בו הוא הופך מילד לנער, מילד חסר אחריות הוא מקבל עליו את עול המצוות והופך לנער עם אחריות רבה יותר כלפי משפחתו, חבריו והסביבה הקרובה אליו. בעשורים האחרונים הפכו מסיבות בר המצווה לאירועים גדולים ומרשימים ולהפקות ענק שלא היו מביישות אפילו חתונות מרשימות.


ההכנות בדרך לאירוע הן רבות וההורים המאושרים מחפשים דרכים כיצד להקל על ביצוע הסידורים השונים. (לבחור מקום לאירוע, להחליט על קייטרינג וסוג האוכל שיוגש, לקנות נעליים ובגדים חדשים, להסתפר, למצוא דיג'יי ועוד). 


עיצוב הזמנות לבר מצווה


אנחנו יודעים ומבינים כמה כל תהליך ההפקה קשה ומתיש ולכן פיתחנו מערכת ייחודית בה אתם יכולים לראות דוגמאות הזמנה לבר מצווה, וליצור עיצוב הזמנה לבר מצווה לבד בקלות ופשטות ללא כל ידע בעיצוב גרפי. בארבעה שלבים בלבד, תוך מספר דקות, תוכלו לעצב לבד הזמנה בר מצווה מדהימה – שתוכלו לשלוח בדואר או לתת באופן אישי לברים ולקרובים המוזמנים לאירוע.


בר מצווה הזמנה - מהם השלבים בתהליך?

  • בוחרים גודל הזמנה – אתם קובעים מהו גודל ההזמנה שאתם רוצים – ניתן לבחור מבין שלושה גדלים סטנדרטיים (10X15, 12X18, 10X20). 

  • רקע להזמנת בר מצווה  – ניתן לבחור רקע להזמנה לבר מצווה המתאים לאופי האירוע מבין עשרות דוגמאות מעוצבות ורקעים מדהימים.

  • טקסט – לאחר שבחרתם את הגודל והרקע של ההזמנה, כל מה שנותר הוא להשלים את הטקסט, בהתאם לשם הילד, התאריך, מיקום האירוע ופרטים נוספים שאותם תרצו להוסיף.

  • כמות ההזמנות – אתם בוחרים את מספר ההזמנות שאתם רוצים להדפיס, לפי כמות המוזמנים לאירוע. (כדאי להזמין קצת יותר ממספר המוזמנים על מנת שיישארו לכם הזמנות בר מצווה כזיכרון מתוק מהאירוע, או במקרה ואתם רוצים להזמין אורחים נוספים ברגע האחרון).

  • תוספות מיוחדות – ניתן לשדרג את ההזמנות עם תוספות מיוחדות כגון: הדפסה דו צדדית, הוספת למינציה מט/מבריק, תוספת של נייר פנינה/טקסטורה ועיגול הפינות. 

  • תשלום – אפשר לבצע את התשלום אונליין באמצעות כרטיס אשראי, או לשלוח את העיצוב הסופי לסטודיו ולשלם בשיחה עם נציג שירות בטלפון.


דפוס הנביאים הוא בית דפוס מקצועי ואמין עם למעלה מ-40 שנות ניסיון בתחום, דפוס הנביאים מתמחה בהפקות דפוס איכותיות ברמה הגבוהה ביותר ומתחייב לשירות ולמחירים הטובים ביותר. השירות ללקוחות נמצא בראש סדר העדיפויות שלנו כל לקוח זוכה ליחס אישי ואדיב. הסטודיו שלנו מעניק שירותי עיצוב יצירתיים ומוקפדים עד לפרט האחרון.


אם ברצונכם לקבל אינפורמציה נוספת על עיצובים, דוגמאות או מסגרת להזמנה לבר מצווה, אתם מוזמנים להתקשר עימנו בטלפון: 02-6236388, לכתוב לנו לכתובת אימייל: hanevim@gmail.com או צרו קשר כאן.